Mit fogunk látni az utcán?

Egy képgalériát készítettem, amin azt látni, hogy miként fog kinézni a hétköznapokban a húrszállítás. Igazából ezt fogjuk látni az utcán.

Ezek a képek az AdvaHunter alkalmazással készültek, amely letölthető az applikáció áruházban. Nem minden mobil eszközre lehet rátelepíteni, mert speciális szoftver. Úgy készül a kép, hogy el kell indítani az alkalmazást egy külső helyszínen és bele helyezi az eszköz kamerája által látott képbe valamelyik Unibus-t a pályával együtt.

Nézzük meg alaposan a képeket. Mi az, ami feltűnik?

Nekem a legelső az, hogy alul a hagyományos forgalmat egyáltalán nem zavarja. Semmilyen szinten nincsenek hatással egymásra, mert a forgalom két külön szinten zajlik.

Az önvezető járműveknél (akár személygépjármű vagy tömegközlekedés) alapvető probléma, hogy össze vannak engedve a hagyományos forgalommal. A probléma egy esetleges baleset során válik igazán lényegessé, amikor a felelőst keresik. Ki a hibás? Az autó? A programozó? Vagy aki benn ül és újságot olvas?

látni

Ilyen eset a SkyWay járműveivel nem fordulhat elő. Az Unibus-oknak csak egymásra kell figyelni illetve az utasok ki- és beszállításával a megállóhelyeken. Ez is rendkívül bonyolult, de lényegesen egyszerűbb (és olcsóbb), mint a hagyományos forgalom minden résztvevőjét minden pillanatban figyelni és döntések ezreit meghozni egy rövid belvárosi úton. Figyelni kell a többi autósra, a biciklisekre, a gyalogosokra, a táblákra, a besorolásra, a sebességre, a forgalmi akadályokra, a váratlan helyzetekre…. Elképesztően összetett egy számítógépnek. Nem csodálom, hogy nem hoztak még az önvezető autók áttörést a járműiparban.

A másik, amit észre vettem kiindulva abból, hogy elkülönül az alsó forgalomtól, hogy lényegesen gyorsabb vele az utazás. Nincsenek az Unibus-ok útjában lámpák, gyalogosok, esetleges baleset, útfelbontás, kátyú, stb.

Belegondoltam, hogy milyen érzés lehet utazni vele egy városban, miközben lent autósok dudálnak egymásnak, várakoznak a pirosnál, kerülgetik a kátyúkat, állnak a dugóban, én meg az Unibus-ban mindezek felett 150 km/órával elsuhanok! 😎

Ami szintén lényeges különösen egy városban, hogy 100%-ban környezetbarát, nem bocsájt ki semmilyen káros anyagot, mert elektromos. A koronavírus ideje alatt, illetve után rengeteg Kormány látta azt, hogy milyen is lehet egy tiszta városban élni, és úgy tudom határozott lépéseket is tesz némelyik ennek érdekében.

Még egy ráadás gondolat a parkolás kérdése. Saját autót leparkolni számtalan gonddal jár. Találni kell helyet, fizetni érte, süti nap, megsérülhet, ellophatják stb.

Remélem, hogy ez a technológia hamarosan épülni kezd a nagyvárosokban. Várakozásaim szerint ez robbanás szerűen fog elterjedni és a résztulajdonosoknak hasznot termelni.

Ebben a cégben már csak korlátozott ideig lehet résztulajdont szerezni. A 15 fejlesztési szakaszból már a 14-ben járunk.

közlekedik

Én már 3 éve vagyok a SkyWay tagja, minden kérdésre tudok válaszolni ami csak felmerülhet SkyWay témában. Keress meg elérhetőségeim valamelyikén:

ecofest

Horváth Gergely

+36-70-332-7595

info@nyertesvagy.hu

tájékoztató

A jelen oldalon megjelenő írások NEM valósítanak meg a 2007. évi CXXXVIII törvény (Bszt.) 4. § (2). bek 8. pontja szerinti befektetési elemzést és a 9. pont szerinti befektetési tanácsadást. Bármely befektetési döntés meghozatala során az adott befektetés megfelelőségét csak az adott befektető személyére szabott vizsgálattal lehet megállapítani, melyre a jelen oldal nem vállalkozik és nem is alkalmas. Az egyes befektetési döntések előtt éppen ezért tájékozódjon részletesen és több forrásból, szükség esetén konzultáljon személyes befektetési tanácsadóval! Az előbb írtakra tekintettel az oldal üzemeltetője, szerkesztői, készítői és szerzői kizárják mindennemű felelősségüket az oldalon esetleg megjelenő információra vagy adatra alapított egyes befektetési döntésekből származó bármilyen közvetlen vagy közvetett kárért vagy költségért. A nyertesvagy.hu által közölt hírek, és egyéb írások tájékoztató céllal készülnek, és befektetési ajánlást NEM tartalmaznak.